Bildbomb från dagens utställning!

 
 
Annika och jag har varit på utställning i Eskilstuna idag (söndag) det var super trevligt och det gick kanon för Vispa:) hon vart/fick HP, BIR och BIG med jättefin kritik och det roligaste av allt var att domaren pratade en stund med Annika efter bedömningen och sa att Vispa var väldigt fin "hon är perfekt" sa han! så vi är jätte glada:) så nu laddar vi om batterierna till stora Stockholm i december:) 
 
jag tog en massa kort både på Vispa och en massa andra fina hundar:) har inte riktigt lärt mig kameran ännu men en del kort vart helt okey:) så om någon som äger någon av hundarna på bilderna ser de här så vill jag bara passa på att tack igen för att jag fick fota era fina hundar:) 
 
hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag:) 
 
namn på hundarna kommer senare då jag inte har programmet framför mig just nu:) 
 
de första bilderna är på Vispa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Emmy:

Fina bilder! Jag var där i helgen också och ställde min lilla boxervalp =) På tanke på vart bilderna är tagna så satt vi nog rätt nära varandra =)

Svar: Tack😃 Ååh jag såg ingen boxervalp:( vad tråkigt att jag missade er😔 kanske är på samma utställning någon fler gång😃
Sam